Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Alperna i Januari. Ta med 78mm eller 100mm skidan på flyget?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kalle_Luzern" data-source="post: 1293151" data-attributes="member: 121331"><p>Ja, men de åker ju pist? Det gör inte jag i onödan, sajten heter ju freeride. Sen faller de som käglor i snöhögarna på dalnedfarten. Två gånger över jullovet var jag tvungen att vänta pga de var tvungna att bärga någon som tyvärr gjort sig illa och behövde hämtas med skoter.</p><p>Sen har jag inget intresse av att svänga så ofta som de på SL-skidor gör, alperna har ju fallhöjd så det räcker.</p><p></p><p>Edit: sen är svenskar trendkänsliga/ängsliga och folk i alpländerna snarare konservativa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kalle_Luzern, post: 1293151, member: 121331"] Ja, men de åker ju pist? Det gör inte jag i onödan, sajten heter ju freeride. Sen faller de som käglor i snöhögarna på dalnedfarten. Två gånger över jullovet var jag tvungen att vänta pga de var tvungna att bärga någon som tyvärr gjort sig illa och behövde hämtas med skoter. Sen har jag inget intresse av att svänga så ofta som de på SL-skidor gör, alperna har ju fallhöjd så det räcker. Edit: sen är svenskar trendkänsliga/ängsliga och folk i alpländerna snarare konservativa. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Alperna i Januari. Ta med 78mm eller 100mm skidan på flyget?
Tillbaka
Topp