Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Alperna i januari
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kappakomplett" data-source="post: 1334116" data-attributes="member: 118552"><p>Apråpo magic pass. Det är något nytt för nästa säsong, 5 stycken "Public Transport" är inkluderade.</p><p></p><p>Citat från websidan: </p><p></p><ul> <li data-xf-list-type="ul">Valid from November 1st, 2026, to April 30th, 2027.</li> <li data-xf-list-type="ul">Open to any valid Magic Pass holder for journeys within Switzerland to Magic Pass ski resorts.</li> <li data-xf-list-type="ul">Trips are subject to quotas per schedule to guarantee an optimal travel experience.</li> <li data-xf-list-type="ul">Cancellation is possible with credit restitution until midnight the day before departure.</li> </ul><p></p><p>Det är otroligt förmånligt enligt min mening och sparar ju in tusentals kronor.</p><p>Det enda som oroar en smula är "subjects to quotus per schedule". Vad tror ni det kan innebära?</p><p>Annars tolkar jag det så att man kan åka från Zurich (t ex) till valfri Magic Pass ort, och sen tillbaka igen, eller till nästa Magic Pass ort och så vidare tills de fem resorna är slut.</p><p>Låter för bra för att vara sant?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kappakomplett, post: 1334116, member: 118552"] Apråpo magic pass. Det är något nytt för nästa säsong, 5 stycken "Public Transport" är inkluderade. Citat från websidan: [LIST] [*]Valid from November 1st, 2026, to April 30th, 2027. [*]Open to any valid Magic Pass holder for journeys within Switzerland to Magic Pass ski resorts. [*]Trips are subject to quotas per schedule to guarantee an optimal travel experience. [*]Cancellation is possible with credit restitution until midnight the day before departure. [/LIST] Det är otroligt förmånligt enligt min mening och sparar ju in tusentals kronor. Det enda som oroar en smula är "subjects to quotus per schedule". Vad tror ni det kan innebära? Annars tolkar jag det så att man kan åka från Zurich (t ex) till valfri Magic Pass ort, och sen tillbaka igen, eller till nästa Magic Pass ort och så vidare tills de fem resorna är slut. Låter för bra för att vara sant? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Alperna i januari
Tillbaka
Topp