Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Alperna i vinter! hur gör man?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Engvall" data-source="post: 118665" data-attributes="member: 51978"><p>Hej hej! </p><p></p><p>jag och min kompis har precis kommit på att vi vill åka till alperna över vintern. vi har varken pengar eller kunskap om hur man ska gå tillväga!</p><p></p><p>är det svårt att få jobb där nere, ska man fixa sånt när man kommer ner? hur gör man med boende, om man bokar för hela vintern och sen inte får något jobb är det ju lite surt. är vi sent ute, har alla redan fixat sånt här?</p><p></p><p>kan inte någon av er smarta personer fixa det här så vi bara kan åka med? skulle vara perfekt. öppen för förslag. </p><p></p><p>ps. va snälla när ni svarar ds.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Engvall, post: 118665, member: 51978"] Hej hej! jag och min kompis har precis kommit på att vi vill åka till alperna över vintern. vi har varken pengar eller kunskap om hur man ska gå tillväga! är det svårt att få jobb där nere, ska man fixa sånt när man kommer ner? hur gör man med boende, om man bokar för hela vintern och sen inte får något jobb är det ju lite surt. är vi sent ute, har alla redan fixat sånt här? kan inte någon av er smarta personer fixa det här så vi bara kan åka med? skulle vara perfekt. öppen för förslag. ps. va snälla när ni svarar ds. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Alperna i vinter! hur gör man?
Tillbaka
Topp