Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Alperna kring jul?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Prahna" data-source="post: 60825" data-attributes="member: 33187"><p>Hur är det att åka till alperna kring 26/12?</p><p>Upptäckte att jag är ju singel och har ingen att fira nyår med....vad göra....???? Jo, jag drar och åker skidor<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p>Men hur är det att åka skidor i alperna typ chamonix kring nyår?</p><p>Skall jag skita i det eller är det toppen?</p><p></p><p>///M</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Prahna, post: 60825, member: 33187"] Hur är det att åka till alperna kring 26/12? Upptäckte att jag är ju singel och har ingen att fira nyår med....vad göra....???? Jo, jag drar och åker skidor:) Men hur är det att åka skidor i alperna typ chamonix kring nyår? Skall jag skita i det eller är det toppen? ///M [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Alperna kring jul?
Tillbaka
Topp