Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Alperna Mars 2005
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Berry" data-source="post: 99807" data-attributes="member: 23656"><p>Haka på i februari istället, vi har tre platser över i schyst boende i Morzine... En månad tidigare - en månad mer åkning.</p><p>Alltså mycket bättre.</p><p>Lägenheten är för sex personer och kostar knappa 10 000 euro/skalle. Säsongskort måste ni köpa i alla fall så det är ingen skillnad där. Och flyget går inte loss på så farligt mycket heller.</p><p>Det är bara att höra av sig bums, maila till (piglet_d_great@yahoo.se) - eller ringa 070 154 32 89.</p><p>Så skickar jag mer info och bilder på boendet.</p><p>Vi hörs!</p><p>/Berry</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Berry, post: 99807, member: 23656"] Haka på i februari istället, vi har tre platser över i schyst boende i Morzine... En månad tidigare - en månad mer åkning. Alltså mycket bättre. Lägenheten är för sex personer och kostar knappa 10 000 euro/skalle. Säsongskort måste ni köpa i alla fall så det är ingen skillnad där. Och flyget går inte loss på så farligt mycket heller. Det är bara att höra av sig bums, maila till (piglet_d_great@yahoo.se) - eller ringa 070 154 32 89. Så skickar jag mer info och bilder på boendet. Vi hörs! /Berry [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Alperna Mars 2005
Tillbaka
Topp