Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Alperna med familjen, tips?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="v-larsson" data-source="post: 405588" data-attributes="member: 52127"><p>bo i wagrain. där finns det hyffsat långa pister och om det är mkt snö ska det vara sjuk offpist. du som gillar park tar enkelt bussen so tar en kvart och åker bort till flachauwinkl. fet park med ganska stora hits. väldigt mkt rails har dom. jag skulle uppskatta till 20 talet rails iaf som du kan ta näsrtan allihop på väg ner. många orter är sammanlänkade så om du tar dej till flachau så kan du åka på kanske 6 olika orter. skön stämning. coachen tipsar om att ta med dej skateboarden till backen då det finns en skatelokal med ramper mitt i backen nedanför parken. men som sagt trevlig atmosfär för övrigt.</p><p>har ni bil så har ni 40 min till bad gastein. även laax/films ligger ganska nära. du kan åka i hel aski amade på liftkorten dvs sammanlagt 300 liftar och ungefär lika många nedfarter.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="v-larsson, post: 405588, member: 52127"] bo i wagrain. där finns det hyffsat långa pister och om det är mkt snö ska det vara sjuk offpist. du som gillar park tar enkelt bussen so tar en kvart och åker bort till flachauwinkl. fet park med ganska stora hits. väldigt mkt rails har dom. jag skulle uppskatta till 20 talet rails iaf som du kan ta näsrtan allihop på väg ner. många orter är sammanlänkade så om du tar dej till flachau så kan du åka på kanske 6 olika orter. skön stämning. coachen tipsar om att ta med dej skateboarden till backen då det finns en skatelokal med ramper mitt i backen nedanför parken. men som sagt trevlig atmosfär för övrigt. har ni bil så har ni 40 min till bad gastein. även laax/films ligger ganska nära. du kan åka i hel aski amade på liftkorten dvs sammanlagt 300 liftar och ungefär lika många nedfarter. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Alperna med familjen, tips?
Tillbaka
Topp