Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Alperna med familjen, tips?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="frame75" data-source="post: 405742" data-attributes="member: 60222"><p>Avoriaz och Flachau rekomenderar även jag. Avoriaz är som någon skrev ovan fantastiskt stort och det finns något för alla. Bra offpist. Men en ganska lång och trist transfer från Geneve stör dock. Bra park om jag inte missminner mig. Bra liftsystem, bor man i Avoriaz men man kan känna sig som en fånge på berget. </p><p></p><p>Kanske mer familestuk över Flachau, mycket bra pistområde, ok off-pist. En timma transfer från Salzburg med låg risk för köer till och från flygplats. Ingen koll över huvud taget på parkerna där. Mycket bra liftsystem, hög kapacitet och modernt. Bra kommunikation mellan orterna i systemet. Jag har åkt med Alpresor. De har bra paketlösningar Alpjokern där liftkort och halvpension ingår. Ingen större risk att åka ospecat. Hittar du en restresa så kommer man jäkligt billigt undan och du får en grym produkt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="frame75, post: 405742, member: 60222"] Avoriaz och Flachau rekomenderar även jag. Avoriaz är som någon skrev ovan fantastiskt stort och det finns något för alla. Bra offpist. Men en ganska lång och trist transfer från Geneve stör dock. Bra park om jag inte missminner mig. Bra liftsystem, bor man i Avoriaz men man kan känna sig som en fånge på berget. Kanske mer familestuk över Flachau, mycket bra pistområde, ok off-pist. En timma transfer från Salzburg med låg risk för köer till och från flygplats. Ingen koll över huvud taget på parkerna där. Mycket bra liftsystem, hög kapacitet och modernt. Bra kommunikation mellan orterna i systemet. Jag har åkt med Alpresor. De har bra paketlösningar Alpjokern där liftkort och halvpension ingår. Ingen större risk att åka ospecat. Hittar du en restresa så kommer man jäkligt billigt undan och du får en grym produkt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Alperna med familjen, tips?
Tillbaka
Topp