Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Alperna sista helgen i april?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HenrikHeed" data-source="post: 1295379" data-attributes="member: 189625"><p>Har läst lite både och om så sen åkning i alperna men träffar man rätt kan det vara kanon har jag förstått. Min fundering är väl kanske lite mer hur snöförhållandena ser ut just i år. Var är det mycket snö just nu? </p><p>Sen ska jag vara ärlig och säga att jag kanske mest skulle vilja åka till franska alperna men är det säkrare och bättre så är Schweiz ett bra alternativ såklart.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HenrikHeed, post: 1295379, member: 189625"] Har läst lite både och om så sen åkning i alperna men träffar man rätt kan det vara kanon har jag förstått. Min fundering är väl kanske lite mer hur snöförhållandena ser ut just i år. Var är det mycket snö just nu? Sen ska jag vara ärlig och säga att jag kanske mest skulle vilja åka till franska alperna men är det säkrare och bättre så är Schweiz ett bra alternativ såklart. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Alperna sista helgen i april?
Tillbaka
Topp