Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Alperna sönderåkt eller ej?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Idache" data-source="post: 1142187" data-attributes="member: 165642"><p>Som dom flesta vet så har det dumpat mega i Österrike nu. Jag ska för första gången till Innsbruck den 27e i en vecka. Tänkte åka på dom flesta närliggande orter men kan tänka mig hoppa på tåget 1 timme någonstans. </p><p></p><p>Min fråga går till alla erfarna Alpåkare!</p><p></p><p>Kan jag räkna att det mesta är sönderåkt till 27e? Förutsatt att det inte dumpar mer förstås. Som Jämtlänning är man lite folkskygg och föreställer mig Alperna som Åre vid jul, folk överallt och allt uppåkt på en dag. </p><p></p><p>Letar liftburen offpist. Tips mottages gärna!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Idache, post: 1142187, member: 165642"] Som dom flesta vet så har det dumpat mega i Österrike nu. Jag ska för första gången till Innsbruck den 27e i en vecka. Tänkte åka på dom flesta närliggande orter men kan tänka mig hoppa på tåget 1 timme någonstans. Min fråga går till alla erfarna Alpåkare! Kan jag räkna att det mesta är sönderåkt till 27e? Förutsatt att det inte dumpar mer förstås. Som Jämtlänning är man lite folkskygg och föreställer mig Alperna som Åre vid jul, folk överallt och allt uppåkt på en dag. Letar liftburen offpist. Tips mottages gärna! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Alperna sönderåkt eller ej?
Tillbaka
Topp