Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
ALPERNA!tips-ställe med fina offpistmöjligheter
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="EricH" data-source="post: 274963" data-attributes="member: 67859"><p>jag har varit på ett litet ställe i alperna. emberger alm heter det. det finns två pensionat. med snön vet jag inte men dom har en webcam på hemsidan. sök på goggle eller nåt.</p><p>det finns fyra liftar och från toppen kan man hajka till en annan topp på 20 min. från liften och en bit ner kan man om det finns mkt snö åka ner ända till dalen man hittar också massa offpist och dropp runt pisterna och de flesta där e barnfamiljer så det blir nog inte uppkört utanför pisten. det är en fördel om du kan nåt ord på tyska men de snackar engelska ok där. med pris har jag ingen aning för det var mina föräldrar som bokar och betalar men man köper helpension . rummen e bra och maten också. när jag var där (påsklovet) var det ingen liftkö men jag vet inte om dom där nere kanske har semester den 22.</p><p></p><p>om resan så gjorde vi så att vi flög till munchen och därifrån tåg till nån liten stad. därifrån finns det säkert nåt sätt att komma upp på berget.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="EricH, post: 274963, member: 67859"] jag har varit på ett litet ställe i alperna. emberger alm heter det. det finns två pensionat. med snön vet jag inte men dom har en webcam på hemsidan. sök på goggle eller nåt. det finns fyra liftar och från toppen kan man hajka till en annan topp på 20 min. från liften och en bit ner kan man om det finns mkt snö åka ner ända till dalen man hittar också massa offpist och dropp runt pisterna och de flesta där e barnfamiljer så det blir nog inte uppkört utanför pisten. det är en fördel om du kan nåt ord på tyska men de snackar engelska ok där. med pris har jag ingen aning för det var mina föräldrar som bokar och betalar men man köper helpension . rummen e bra och maten också. när jag var där (påsklovet) var det ingen liftkö men jag vet inte om dom där nere kanske har semester den 22. om resan så gjorde vi så att vi flög till munchen och därifrån tåg till nån liten stad. därifrån finns det säkert nåt sätt att komma upp på berget. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
ALPERNA!tips-ställe med fina offpistmöjligheter
Tillbaka
Topp