Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Alpernas bästa skidort?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Giro" data-source="post: 189177" data-attributes="member: 38569"><p>Hej!</p><p>Det är så här att jag och några kompisar ska annordna en resa för Gymnsaie elever till Alperna... Vi har diskuterat om vart vi ska åka men har inte riktigt kommit fram till ett beslut. </p><p></p><p>Vi kan inte heller välja vilken skidort som helst så jag tänker ge er några som är aktuella.</p><p></p><p>Frankrike: Valthorens, Valdisere, Alvoriaz, Alpe D'heuz, Serre chevailer.</p><p></p><p>Italien: Canazei, Livigno.</p><p></p><p>Österrike: St.Anton, Sölden, Saalbach.</p><p></p><p>Tyvärr så är ej Schweiz än så länge aktuellt</p><p></p><p>Ni kan gärna ge det bästa stället under varje Land.</p><p></p><p>Det vi är ute efter är bra Offpist(Puder), Park ifall det inte finns snö för offpist, Party Party ställen. hoppas på många och seriösa svar.</p><p></p><p>Ps. Håll er till ämnet tack.Ds</p><p></p><p>//Johannes</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Giro, post: 189177, member: 38569"] Hej! Det är så här att jag och några kompisar ska annordna en resa för Gymnsaie elever till Alperna... Vi har diskuterat om vart vi ska åka men har inte riktigt kommit fram till ett beslut. Vi kan inte heller välja vilken skidort som helst så jag tänker ge er några som är aktuella. Frankrike: Valthorens, Valdisere, Alvoriaz, Alpe D'heuz, Serre chevailer. Italien: Canazei, Livigno. Österrike: St.Anton, Sölden, Saalbach. Tyvärr så är ej Schweiz än så länge aktuellt Ni kan gärna ge det bästa stället under varje Land. Det vi är ute efter är bra Offpist(Puder), Park ifall det inte finns snö för offpist, Party Party ställen. hoppas på många och seriösa svar. Ps. Håll er till ämnet tack.Ds //Johannes [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Alpernas bästa skidort?
Tillbaka
Topp