Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
"Alpernas fetaste jobb" med Nortlander ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="utflykten" data-source="post: 1014306" data-attributes="member: 136062"><p>Citerar Morten Skaarup från Norlander.</p><p></p><p><em>Vi söker just nu två personer för en erfarenhet, som kommer göra dig till den mest omtalade i hela Alperna den här säsongen. Ja. Alla kommer vara avundsjuka. Men du kan ta det!</em></p><p><em></em></p><p><em>Ställ dig själv följande frågor:</em></p><p><em>1) Vad vill du helst – tillbringa din säsong i köket – eller på skidorna?</em></p><p><em>2) Vad vill du helst – spendera långa dagar på flygplatsen och ta emot gäster – eller ha kul med dina vänner i solen?</em></p><p><em>3) Vad vill du helst – gå upp tidigt och gå tidigt i säng för att orka jobba – eller festa hela natten?</em></p><p><em></em></p><p><em>Jag kan inte avslöja alla detaljer ännu, men bara du vet svaret på dessa frågor. Om svaret är köket, flygplatsen och tidigt i säng ska du inte ansöka.</em></p><p><em></em></p><p><em>Vi tanker ge dig möjligheten att spendera den bästa säsongen någonsin i Alperna. Det är upp till dig om du vill ta chansen.</em></p><p><em></em></p><p><em>Tror du oss inte? Gå in på <a href="http://ski.nortlander.se/wbsj/" target="_blank">http://ski.nortlander.se/wbsj/</a></em></p><p></p><p>Vad skulle detta kunna vara tro? Några idéer? Är jävligt nyfiken måste jag ju säga...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="utflykten, post: 1014306, member: 136062"] Citerar Morten Skaarup från Norlander. [i]Vi söker just nu två personer för en erfarenhet, som kommer göra dig till den mest omtalade i hela Alperna den här säsongen. Ja. Alla kommer vara avundsjuka. Men du kan ta det! Ställ dig själv följande frågor: 1) Vad vill du helst – tillbringa din säsong i köket – eller på skidorna? 2) Vad vill du helst – spendera långa dagar på flygplatsen och ta emot gäster – eller ha kul med dina vänner i solen? 3) Vad vill du helst – gå upp tidigt och gå tidigt i säng för att orka jobba – eller festa hela natten? Jag kan inte avslöja alla detaljer ännu, men bara du vet svaret på dessa frågor. Om svaret är köket, flygplatsen och tidigt i säng ska du inte ansöka. Vi tanker ge dig möjligheten att spendera den bästa säsongen någonsin i Alperna. Det är upp till dig om du vill ta chansen. Tror du oss inte? Gå in på [URL]http://ski.nortlander.se/wbsj/[/URL][/i] Vad skulle detta kunna vara tro? Några idéer? Är jävligt nyfiken måste jag ju säga... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
"Alpernas fetaste jobb" med Nortlander ?
Tillbaka
Topp