Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
"Alpernas fetaste jobb" med Nortlander ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carrofin" data-source="post: 1014334" data-attributes="member: 96651"><p>Jag har sökt jobb hos dessa förut, och fått det men tackade nej då jag blev erbjuden annat jobb. Intervjun ja va på var seriös och det va jobb som reseledare. Mycket slitgöra och lite lön men vill man ha chansen att se alperna och få bra skidåkning så är det en bra idé. Det är ett danskt företag om jag inte kommer ihåg fel, en av intervjuarna va dansk. Så heads up på danskan! </p><p></p><p>Vad dom söker nu är svårt att veta. Ansökningen såg inte likadan ut då som den gör nu... Mitt förslag är att maila dom och få mer info om du är intresserad eller kolla deras hemsida och se om det står ngt om lediga jobb där. </p><p>good luck!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carrofin, post: 1014334, member: 96651"] Jag har sökt jobb hos dessa förut, och fått det men tackade nej då jag blev erbjuden annat jobb. Intervjun ja va på var seriös och det va jobb som reseledare. Mycket slitgöra och lite lön men vill man ha chansen att se alperna och få bra skidåkning så är det en bra idé. Det är ett danskt företag om jag inte kommer ihåg fel, en av intervjuarna va dansk. Så heads up på danskan! Vad dom söker nu är svårt att veta. Ansökningen såg inte likadan ut då som den gör nu... Mitt förslag är att maila dom och få mer info om du är intresserad eller kolla deras hemsida och se om det står ngt om lediga jobb där. good luck! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
"Alpernas fetaste jobb" med Nortlander ?
Tillbaka
Topp