Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
"Alpernas fetaste jobb" med Nortlander ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibberisch" data-source="post: 1015845" data-attributes="member: 45951"><p>Vidhåller att kunna åka "häftigt" nödvändigtvis inte behöver ha någonting att göra med kunskaper om säkerhet på ett berg. </p><p></p><p>Av ren nyfikenhet, kommer kandidaterna som väljs få träffa varandra innan? Tänker att personkemin blir lite avgörande här. Träffade på två Northlander resledare som hatade varandra förra året. Det var mycket fylla, svartsjuka och annat. Hon hade legat med honom, legat med en annan, han låg med henne, och en kompis eftersom hon hade legat med någon annan som inte var en kompis till honom. Sedan pratade han med en annan, som inte var okej, men hon åkte lift med en tredje. </p><p></p><p> De drack sprit koch försökte lösa saken framför gästerna. Lite som Big Brother. Men, men - hellre dom än jag antar jag. Allt jag säger är att det vore ju trist om den dynamiska duon spricker på första stoppet, på grund av att de är mänskliga. </p><p></p><p>Mitt tips till rekrytering blir följande:</p><p></p><p>Tag två stycken ingenjörer. De har ofta en helt annan syn på verkligheten än verkligheten i sig. Så om inte annat blir det hela lite som ett konstprojekt som vi, eftervärlden, kan ha någon sorts nytta av senare.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibberisch, post: 1015845, member: 45951"] Vidhåller att kunna åka "häftigt" nödvändigtvis inte behöver ha någonting att göra med kunskaper om säkerhet på ett berg. Av ren nyfikenhet, kommer kandidaterna som väljs få träffa varandra innan? Tänker att personkemin blir lite avgörande här. Träffade på två Northlander resledare som hatade varandra förra året. Det var mycket fylla, svartsjuka och annat. Hon hade legat med honom, legat med en annan, han låg med henne, och en kompis eftersom hon hade legat med någon annan som inte var en kompis till honom. Sedan pratade han med en annan, som inte var okej, men hon åkte lift med en tredje. De drack sprit koch försökte lösa saken framför gästerna. Lite som Big Brother. Men, men - hellre dom än jag antar jag. Allt jag säger är att det vore ju trist om den dynamiska duon spricker på första stoppet, på grund av att de är mänskliga. Mitt tips till rekrytering blir följande: Tag två stycken ingenjörer. De har ofta en helt annan syn på verkligheten än verkligheten i sig. Så om inte annat blir det hela lite som ett konstprojekt som vi, eftervärlden, kan ha någon sorts nytta av senare. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
"Alpernas fetaste jobb" med Nortlander ?
Tillbaka
Topp