Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Alpha vs Ar6
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="linder" data-source="post: 567147" data-attributes="member: 58560"><p>Har du provat skidorna, eller känt på dom, eller bara läst på internet?</p><p></p><p>hade mina look px12 bindningar på 9 och tweekade ur mig ur skidan när jag körde mutegrabs (rätt inställda bindningar av håkan på verkstan i åre...) så har kört mellan 10-11...</p><p></p><p>Om jag då skaffar en 10-12 som du rekomenderar så har jag ju typ bottat bindningen och den fungerar inte lika bra som om den skulle vara i mitten av skalan. Tänker alltså inte spara pengar på bindningarna eftersom det år såpass viktigt samt att resor är onödigt eftersom man kan säsonga</p><p></p><p>Vad jag läste så verkar ju alpha 2 vara en nice skida... Skulle ju dock gynna om man kunde prova det innan man köpte :/</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="linder, post: 567147, member: 58560"] Har du provat skidorna, eller känt på dom, eller bara läst på internet? hade mina look px12 bindningar på 9 och tweekade ur mig ur skidan när jag körde mutegrabs (rätt inställda bindningar av håkan på verkstan i åre...) så har kört mellan 10-11... Om jag då skaffar en 10-12 som du rekomenderar så har jag ju typ bottat bindningen och den fungerar inte lika bra som om den skulle vara i mitten av skalan. Tänker alltså inte spara pengar på bindningarna eftersom det år såpass viktigt samt att resor är onödigt eftersom man kan säsonga Vad jag läste så verkar ju alpha 2 vara en nice skida... Skulle ju dock gynna om man kunde prova det innan man köpte :/ [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Alpha vs Ar6
Tillbaka
Topp