Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Alpina tur pjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Udesen" data-source="post: 1061960" data-attributes="member: 93875"><p>Tjena! Bumpar tråden lite istället för att göra en ny.</p><p></p><p>Har ett par Salomon Ghost som jag är sjukt nöjd med, och har tänkt att börja tura nu till vintern.</p><p></p><p>Jag letar efter ett par pjäxor som kan fungera bra som komplement till mina alpina pjäxor, och dessa pjäxor kommer i enbart användas ihop med ett par dynafit beast då jag turar. Har tänkt att använda vanlig alpin setup när jag kör inbounds. </p><p></p><p>Har kokat ner valen till fem pjäxor</p><p></p><p>Dynafit Khion</p><p></p><p>Dynafit Mercury</p><p></p><p>Dynafit Vulcan</p><p></p><p>Salomon MTN Lab (problem med dynafit beast även på dessa pjäxor?)</p><p></p><p>Atomic Backland Carbon</p><p></p><p>Jag har åkt skidor många år och skulle beskriva mig själv som en avancerad åkare. Är ingen charger i skidbacken, även om jag gillar att trycka på i svängarna. Skidorna jag kommer att tura med är ett par skilogik howitzer samt ett par faction candide 4.0</p><p></p><p>sammantaget letar jag efter ett par styva turpjäxor!</p><p></p><p>Tacksam för svar!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Udesen, post: 1061960, member: 93875"] Tjena! Bumpar tråden lite istället för att göra en ny. Har ett par Salomon Ghost som jag är sjukt nöjd med, och har tänkt att börja tura nu till vintern. Jag letar efter ett par pjäxor som kan fungera bra som komplement till mina alpina pjäxor, och dessa pjäxor kommer i enbart användas ihop med ett par dynafit beast då jag turar. Har tänkt att använda vanlig alpin setup när jag kör inbounds. Har kokat ner valen till fem pjäxor Dynafit Khion Dynafit Mercury Dynafit Vulcan Salomon MTN Lab (problem med dynafit beast även på dessa pjäxor?) Atomic Backland Carbon Jag har åkt skidor många år och skulle beskriva mig själv som en avancerad åkare. Är ingen charger i skidbacken, även om jag gillar att trycka på i svängarna. Skidorna jag kommer att tura med är ett par skilogik howitzer samt ett par faction candide 4.0 sammantaget letar jag efter ett par styva turpjäxor! Tacksam för svar! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Alpina tur pjäxor
Tillbaka
Topp