Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Alpingaraget & Sport-Conrad, dessa Mammons tempel
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hyllengren" data-source="post: 126224" data-attributes="member: 42083"><p>nämen kaptensotfil, vi möts igen!!!!!!!</p><p></p><p>Här föjler min egen historia om dessa problem med materialism och nya grejjer:</p><p>I slutet på förra säsongen så spenderade jag en hel vecka av min dyrbara tid i trysil, all tid gick åt till att åka skidor. Mina ca 4 år gamla 720 , blå/vit design, hade vid det här laget slitigt ganska ont. Efter att ha tagit det lite lubngt under början av första dagen började jag trappa upp det hela med att gå på de största hoppen och göra större snurrar. Även om man inte får en 100% perfekt landning så bör knappast bindningen lösa ut, vilket min gjorde, hela tiden. Och så skönt är det inte att få en klockren landning som sedan försörs av att bindningen är helt slut, Att min kompis sedan fick åka och leta delar efter bindningen är en annan historia.</p><p></p><p>Därför blir det i år ett par PE</p><p></p><p>Som du ser finns det kanske fler anledningar till att köpa nya grejjer än prylbögeri, även om det finns sådana också.</p><p></p><p></p><p>Freeride-ironins mecka</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hyllengren, post: 126224, member: 42083"] nämen kaptensotfil, vi möts igen!!!!!!! Här föjler min egen historia om dessa problem med materialism och nya grejjer: I slutet på förra säsongen så spenderade jag en hel vecka av min dyrbara tid i trysil, all tid gick åt till att åka skidor. Mina ca 4 år gamla 720 , blå/vit design, hade vid det här laget slitigt ganska ont. Efter att ha tagit det lite lubngt under början av första dagen började jag trappa upp det hela med att gå på de största hoppen och göra större snurrar. Även om man inte får en 100% perfekt landning så bör knappast bindningen lösa ut, vilket min gjorde, hela tiden. Och så skönt är det inte att få en klockren landning som sedan försörs av att bindningen är helt slut, Att min kompis sedan fick åka och leta delar efter bindningen är en annan historia. Därför blir det i år ett par PE Som du ser finns det kanske fler anledningar till att köpa nya grejjer än prylbögeri, även om det finns sådana också. Freeride-ironins mecka [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Alpingaraget & Sport-Conrad, dessa Mammons tempel
Tillbaka
Topp