Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Alpingaraget & Sport-Conrad, dessa Mammons tempel
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nojlas" data-source="post: 126232" data-attributes="member: 32948"><p>KaptenStofil, äntligen en själ som skapar intressanta debatter på freeride!</p><p></p><p>Jag tror dock du får uppdatera ditt tänkande till 2000-talet. Visst kan man finna skidglädje i att t.ex. pumpa puder efter ett fetdump. Men den sanna skidglädjen ligger ju i den kommersiella delen av skidåkningen. Den skidglädje som uppnås i branterna kan ju sällan mäta sig med den otroliga och totala glädje som uppnås vid total prylbögsfetischism. </p><p>Jag menar härmed att själva skidåkningen i sig inte är något annat än en ursäkt för att bedriva den oändliga och aldrig sinande diskussion angående tekniska specifikationer, material, priser på, samt användandet av skidutrustning. </p><p></p><p>Eder betvingande vägvisare och extraordinära prylbög - Nojlas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nojlas, post: 126232, member: 32948"] KaptenStofil, äntligen en själ som skapar intressanta debatter på freeride! Jag tror dock du får uppdatera ditt tänkande till 2000-talet. Visst kan man finna skidglädje i att t.ex. pumpa puder efter ett fetdump. Men den sanna skidglädjen ligger ju i den kommersiella delen av skidåkningen. Den skidglädje som uppnås i branterna kan ju sällan mäta sig med den otroliga och totala glädje som uppnås vid total prylbögsfetischism. Jag menar härmed att själva skidåkningen i sig inte är något annat än en ursäkt för att bedriva den oändliga och aldrig sinande diskussion angående tekniska specifikationer, material, priser på, samt användandet av skidutrustning. Eder betvingande vägvisare och extraordinära prylbög - Nojlas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Alpingaraget & Sport-Conrad, dessa Mammons tempel
Tillbaka
Topp