Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Alpingaraget
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pizzaaugust" data-source="post: 136430"><p>Jag har kommit fram till att alpingaraget suger. (mitt intryck)</p><p>Kanske har dom bra urval. men dels har ni sagt att det kostade 500 att montera bindning. det är inget svårt jobb. Min syrras kille kan montera skidor och han säger att det tar 5 minuter att göra. sen har jag skickat två mail. dels om zeal goggles och dels om armada skidor och ingeet svar. Sen har jag hört att dom inte är speciellt trevliga. jag vet inte riktigt varför jag lägger ut detta men.. jag vill få det sagt.säg vad ni vill men det är intrycket jag fått..</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>nån som vet om dom säljer zeal föresten:P eftersom dom inte vill svara på mailen.</p><p>annars nå annat ställe som säljer?</p><p></p><p></p><p>ps bojkott skiten var väll lite överdriven</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pizzaaugust, post: 136430"] Jag har kommit fram till att alpingaraget suger. (mitt intryck) Kanske har dom bra urval. men dels har ni sagt att det kostade 500 att montera bindning. det är inget svårt jobb. Min syrras kille kan montera skidor och han säger att det tar 5 minuter att göra. sen har jag skickat två mail. dels om zeal goggles och dels om armada skidor och ingeet svar. Sen har jag hört att dom inte är speciellt trevliga. jag vet inte riktigt varför jag lägger ut detta men.. jag vill få det sagt.säg vad ni vill men det är intrycket jag fått.. nån som vet om dom säljer zeal föresten:P eftersom dom inte vill svara på mailen. annars nå annat ställe som säljer? ps bojkott skiten var väll lite överdriven [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Alpingaraget
Tillbaka
Topp