Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Alpinpjäxa - öppningsbar vad
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Christiam" data-source="post: 1239517" data-attributes="member: 136280"><p>Dessa har jag endast till toppturande. Ibland händer det att jag går i lokala backen ( jag har tillstånd, behövs ingen diskussion om hur farligt det är) och åker pist ner. Upplever inte pjäxan som vek men jag har ingen erfarenhet av stenhårda pjäxor och rappa slalomskidor. Det närmsta en ren pistskida jag äger är en Völkl Bridge 95mm. En som gillar att åka mellan pinnar på is har bättre koll och skulle säkerligen kunna ge bättre svar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Christiam, post: 1239517, member: 136280"] Dessa har jag endast till toppturande. Ibland händer det att jag går i lokala backen ( jag har tillstånd, behövs ingen diskussion om hur farligt det är) och åker pist ner. Upplever inte pjäxan som vek men jag har ingen erfarenhet av stenhårda pjäxor och rappa slalomskidor. Det närmsta en ren pistskida jag äger är en Völkl Bridge 95mm. En som gillar att åka mellan pinnar på is har bättre koll och skulle säkerligen kunna ge bättre svar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Alpinpjäxa - öppningsbar vad
Tillbaka
Topp