Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
alpinpjäxor för friåkning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="dannedieharder" data-source="post: 589368" data-attributes="member: 14886"><p>Läste ditt inlägg och blev tvungen att gå ignom tråden igen, tycker att de flesta inlägg är relevanta för hans problem. Shred Ted kikar på två pjäxor med liknande läst, dessutom en rel. tight läst. Därför kan man dra slutsatsen att han vet hyfsat väl vad som kommer passa honom lästmässigt, dässutom kräver pjäxor av denna lästbredd dessutom nästan alltid lite fix o lästning, vilket innebär att han nog redan tänkt ta promenaden till en bootfitter.</p><p></p><p>Ang när man skriver vilka pjux man har själv så är det intressant ur en referensvinkel. Även om det självklart INTE är så att bara för att jag gillar nåt så gör andra det.</p><p></p><p>Förstår din frustration ang pjäxtrådar då de alltför ofta innehåller massa inlägg av typen. "Jag har Salomon SPK köp dom, skitbra"</p><p></p><p>D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dannedieharder, post: 589368, member: 14886"] Läste ditt inlägg och blev tvungen att gå ignom tråden igen, tycker att de flesta inlägg är relevanta för hans problem. Shred Ted kikar på två pjäxor med liknande läst, dessutom en rel. tight läst. Därför kan man dra slutsatsen att han vet hyfsat väl vad som kommer passa honom lästmässigt, dässutom kräver pjäxor av denna lästbredd dessutom nästan alltid lite fix o lästning, vilket innebär att han nog redan tänkt ta promenaden till en bootfitter. Ang när man skriver vilka pjux man har själv så är det intressant ur en referensvinkel. Även om det självklart INTE är så att bara för att jag gillar nåt så gör andra det. Förstår din frustration ang pjäxtrådar då de alltför ofta innehåller massa inlägg av typen. "Jag har Salomon SPK köp dom, skitbra" D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
alpinpjäxor för friåkning
Tillbaka
Topp