Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
AlpinSnowboard
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mwintz" data-source="post: 35587"><p>Alpinsnowboard ordet spyr jag på, jag kan acceptera carving eller freecarving som det populärt heter nu. Jag tycker inte man ska förknippa det med snowboard för då är man farligt när att tycka att käppåkning på brädliknande sak är snowboard. Se det som en helt annan sak, en egen familj som heter carving så är jag nöjd. Men nog med personlig åsikt.....om du nu vill carva, kolla in www.alpinepunk.com där det finns mycket info och forum, ska du satsa på en bräda i början tycker jag Roadster är bra, och ja om du ska köra carving ska du köra pjäxor. Skaffa en INTEC-sats så har du ett smidigt step-in system.</p><p></p><p>Hitta det perfekta skäret, dra på och ha kul, men säg för guds skull inte att du åker alpin snowboard.....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mwintz, post: 35587"] Alpinsnowboard ordet spyr jag på, jag kan acceptera carving eller freecarving som det populärt heter nu. Jag tycker inte man ska förknippa det med snowboard för då är man farligt när att tycka att käppåkning på brädliknande sak är snowboard. Se det som en helt annan sak, en egen familj som heter carving så är jag nöjd. Men nog med personlig åsikt.....om du nu vill carva, kolla in www.alpinepunk.com där det finns mycket info och forum, ska du satsa på en bräda i början tycker jag Roadster är bra, och ja om du ska köra carving ska du köra pjäxor. Skaffa en INTEC-sats så har du ett smidigt step-in system. Hitta det perfekta skäret, dra på och ha kul, men säg för guds skull inte att du åker alpin snowboard..... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
AlpinSnowboard
Tillbaka
Topp