Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Alpresa ensam
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Stefans" data-source="post: 1140666" data-attributes="member: 94366"><p>Vet inte vart eller hur du har tittat, men frukost,lunch och middag har alltid ingått de gånger jag åkt med UCPA, på vissa ställen (tex Chamonix) så äter man inte lunchen på centret men man får i alla fall göra baguetter på centret som man tar med på dagarna dvs fortfarande gratis lunch. </p><p>Håller man bara till i pisten kanske guiden inte spelar så stor roll, men vill man åka offpist så är det värt mycket.</p><p></p><p>Jag rekommenderar också starkt UCPA för ensamåkare, vad finns det att tveka på?</p><p>Det är ett bra koncept där man genom att åka i grupp nästan garanterat får sig några nya vänner.</p><p></p><p>Men UCPA eller ej, självklart ska du åka ;-)</p><p></p><p>Ps Med UCPA ingår komplett utrustning också, eller släpar du med dig allt?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Stefans, post: 1140666, member: 94366"] Vet inte vart eller hur du har tittat, men frukost,lunch och middag har alltid ingått de gånger jag åkt med UCPA, på vissa ställen (tex Chamonix) så äter man inte lunchen på centret men man får i alla fall göra baguetter på centret som man tar med på dagarna dvs fortfarande gratis lunch. Håller man bara till i pisten kanske guiden inte spelar så stor roll, men vill man åka offpist så är det värt mycket. Jag rekommenderar också starkt UCPA för ensamåkare, vad finns det att tveka på? Det är ett bra koncept där man genom att åka i grupp nästan garanterat får sig några nya vänner. Men UCPA eller ej, självklart ska du åka ;-) Ps Med UCPA ingår komplett utrustning också, eller släpar du med dig allt? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Alpresa ensam
Tillbaka
Topp