Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Alpresa med barn
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mizze" data-source="post: 1145090" data-attributes="member: 156771"><p>Ta bilen, antingen färjan Trelleborg-Rostock eller kör hela vägen. Jag brukade ta ledigt på fredagen och ta nattfärjan torsdag kväll eller köra fredag morgon. Kör du från Rostock på kvällen, kom ihåg att ha med käk i bilen, för det är ofta slut på mat på rastställena norr om München (läs forna Östtyskland) under nätterna. Kör INTE via Kufstein, för det kan vara över sex timmars stau på lördagar efter klockan åtta. Hyr lägenhet kloss an backen nånstans i Österrike och luncha hemma. Fieberbrunn är lugnt och trevligt, ligger lättåtkomligt, är hyfsat billigt och ni har hela Skicircus att tillgå. Liftkort för en vecka kostar detsamma oavsett om du bokar hemifrån eller köper där. Generellt sett är inte liftkort billigt i alperna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mizze, post: 1145090, member: 156771"] Ta bilen, antingen färjan Trelleborg-Rostock eller kör hela vägen. Jag brukade ta ledigt på fredagen och ta nattfärjan torsdag kväll eller köra fredag morgon. Kör du från Rostock på kvällen, kom ihåg att ha med käk i bilen, för det är ofta slut på mat på rastställena norr om München (läs forna Östtyskland) under nätterna. Kör INTE via Kufstein, för det kan vara över sex timmars stau på lördagar efter klockan åtta. Hyr lägenhet kloss an backen nånstans i Österrike och luncha hemma. Fieberbrunn är lugnt och trevligt, ligger lättåtkomligt, är hyfsat billigt och ni har hela Skicircus att tillgå. Liftkort för en vecka kostar detsamma oavsett om du bokar hemifrån eller köper där. Generellt sett är inte liftkort billigt i alperna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Alpresa med barn
Tillbaka
Topp