Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Alpresa med vänner - under 18 år
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Olichor" data-source="post: 1012756" data-attributes="member: 135950"><p>Skulle nog också rekommendera Val T, mycket pister. Godkänd park, vad gäller legg så är det svårt att säga. Oftast funkar det med en redigerad kopia på ditt pass. </p><p></p><p>Vad gäller resten så ska jag ärligt talat säga att jag tycker ni bör fixa själva. Har åkt både med rollinsnow, northlander, slopetrotter och själv. Vill du ha typ allt på ett silverfat så kan det vara najs med gruppresa. </p><p></p><p>Senaste året sparade vi ca. 2000/ person + att vi fick mycket bättre boende än vänner som reste med grupp.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Olichor, post: 1012756, member: 135950"] Skulle nog också rekommendera Val T, mycket pister. Godkänd park, vad gäller legg så är det svårt att säga. Oftast funkar det med en redigerad kopia på ditt pass. Vad gäller resten så ska jag ärligt talat säga att jag tycker ni bör fixa själva. Har åkt både med rollinsnow, northlander, slopetrotter och själv. Vill du ha typ allt på ett silverfat så kan det vara najs med gruppresa. Senaste året sparade vi ca. 2000/ person + att vi fick mycket bättre boende än vänner som reste med grupp. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Alpresa med vänner - under 18 år
Tillbaka
Topp