Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Alpresa med vänner - under 18 år
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibberisch" data-source="post: 1013094" data-attributes="member: 45951"><p>Ja, Österrike blir lite svårt. Läste inte så noga. Fan.</p><p></p><p>Men UCPA kör ju lite överallt. Champen och kammare 9? Det är väl en värdig start i alpernas rike? </p><p></p><p>Har för mig ett par av grupperna som håller till i pisten körde park med sina guider sist det begav sig. Själv vågar jag inte titta åt parken längre. Det gör så jävla ont. Och alla tjejer tittar så skeptiskt. </p><p></p><p>Annars skulle jag vilja lyfta ett varningsfinger för att fokusera på park. Det är lätt att komma från Sverige och säga: "Park är ett måste när jag åker söderut." Jag vet mången, inklusive undertecknad, som tappade intresset för hopp och snurr i parken, när de stora bergen tornade upp sig. Puderfälten, skogen...</p><p></p><p>Vill man till Österrike är välan S:t Anton ett alternativ? </p><p></p><p>Att resa organiserat kan vara en fördel om man inte lyckas nästla sig förbi vakterna. AKA - Hemma show! 32 svettiga skidåkare i en lägenhet. Få saker är vackrare.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibberisch, post: 1013094, member: 45951"] Ja, Österrike blir lite svårt. Läste inte så noga. Fan. Men UCPA kör ju lite överallt. Champen och kammare 9? Det är väl en värdig start i alpernas rike? Har för mig ett par av grupperna som håller till i pisten körde park med sina guider sist det begav sig. Själv vågar jag inte titta åt parken längre. Det gör så jävla ont. Och alla tjejer tittar så skeptiskt. Annars skulle jag vilja lyfta ett varningsfinger för att fokusera på park. Det är lätt att komma från Sverige och säga: "Park är ett måste när jag åker söderut." Jag vet mången, inklusive undertecknad, som tappade intresset för hopp och snurr i parken, när de stora bergen tornade upp sig. Puderfälten, skogen... Vill man till Österrike är välan S:t Anton ett alternativ? Att resa organiserat kan vara en fördel om man inte lyckas nästla sig förbi vakterna. AKA - Hemma show! 32 svettiga skidåkare i en lägenhet. Få saker är vackrare. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Alpresa med vänner - under 18 år
Tillbaka
Topp