Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
alpsevice. Good or bad?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="basted" data-source="post: 109968" data-attributes="member: 27626"><p>Finns det någon som har erfarenhet av att bo med alpservice? Har lite funderingar om dom nämligen. Har fått för mig att dom är väldigt dyra att bo hos stämmer detta och i så fall vad kostar det för deras olika boende alternativ. </p><p>Hur är dom att ha och göra med egentligen. Är dom tillmötesgående eller vill dom bara ha sina pengar och sedan skiter dom i vad man har att säga?</p><p>En undrande Göteborgare</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="basted, post: 109968, member: 27626"] Finns det någon som har erfarenhet av att bo med alpservice? Har lite funderingar om dom nämligen. Har fått för mig att dom är väldigt dyra att bo hos stämmer detta och i så fall vad kostar det för deras olika boende alternativ. Hur är dom att ha och göra med egentligen. Är dom tillmötesgående eller vill dom bara ha sina pengar och sedan skiter dom i vad man har att säga? En undrande Göteborgare [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
alpsevice. Good or bad?
Tillbaka
Topp