Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
älskar skidor!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DanneL" data-source="post: 147965" data-attributes="member: 14928"><p>haloj alla igen! nu har ja haft min värsta vecka på länge tror ja! operationen gick väll sådär! börja krampa och hjärnan la av typ så har ja varit förlamad på min vänstra sida ett tag också men nu börjar det bli bättre och kommer nog bli helt oterställd! </p><p></p><p>huvudvärken ja fick efter första operationen beskrev dom som oförklarlig ca 1000 gr värre en en vanlig så ja har varit totalt nerdrogad med morfin vilket var skönt då ja inte behövde oroa mig så mycke över förlamningen heller som tillslut gick över!</p><p></p><p>men nu är ja hemma och väntar på att tiden ska gå så man kanske hinner lufta laggen en sista gång innan säsongen är över! hoppas!!!! riktigt surt också att man hade tänkt köra i nostreetweek men men vissa saker är viktigare tyvärr!</p><p></p><p>Hadet fint alla oh lev livet fö fan det är allt ja lärt mig iallafall!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DanneL, post: 147965, member: 14928"] haloj alla igen! nu har ja haft min värsta vecka på länge tror ja! operationen gick väll sådär! börja krampa och hjärnan la av typ så har ja varit förlamad på min vänstra sida ett tag också men nu börjar det bli bättre och kommer nog bli helt oterställd! huvudvärken ja fick efter första operationen beskrev dom som oförklarlig ca 1000 gr värre en en vanlig så ja har varit totalt nerdrogad med morfin vilket var skönt då ja inte behövde oroa mig så mycke över förlamningen heller som tillslut gick över! men nu är ja hemma och väntar på att tiden ska gå så man kanske hinner lufta laggen en sista gång innan säsongen är över! hoppas!!!! riktigt surt också att man hade tänkt köra i nostreetweek men men vissa saker är viktigare tyvärr! Hadet fint alla oh lev livet fö fan det är allt ja lärt mig iallafall! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
älskar skidor!
Tillbaka
Topp