Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Alta vecka 8 2010?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DouglasThorell" data-source="post: 533821" data-attributes="member: 87453"><p>Ska åka till alta på sportlovsveckan nästa år. Har kollat runt på olika paketresor men det blir så sjukt dyrt för en student som jag. Ska man boka själv eller överlåta ansvaret till något reseföretag? Jag har kollat runtoch det verkar gå på runt 15000 , finns det någon som som bokat själv och kommit under 15000 spänn allt som allt?</p><p></p><p>Nyfiken på vad det kan kosta...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DouglasThorell, post: 533821, member: 87453"] Ska åka till alta på sportlovsveckan nästa år. Har kollat runt på olika paketresor men det blir så sjukt dyrt för en student som jag. Ska man boka själv eller överlåta ansvaret till något reseföretag? Jag har kollat runtoch det verkar gå på runt 15000 , finns det någon som som bokat själv och kommit under 15000 spänn allt som allt? Nyfiken på vad det kan kosta... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Alta vecka 8 2010?
Tillbaka
Topp