Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Alternativ till burtons custom bindning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jibbmaister" data-source="post: 58612" data-attributes="member: 36694"><p>jag köpte ett par Ride EX förra året. En skitsnygg och riktigt bra bindning! För 1799 spänn. </p><p>Inte världens lättaste direkt men det beror på att bottenplatta och den lilla bågen som bak kappan sitter på, är i stål, spännena är också i stål, det tycker jag bara är bra. Det pajar man inte i första laget, och om man skulle råka ta sönder någon av plast stripsen, (som är väl tilltagna och ser ut att palla en del, till skillnad från burtons) så bör det nog gå att få tag på ett par nya.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jibbmaister, post: 58612, member: 36694"] jag köpte ett par Ride EX förra året. En skitsnygg och riktigt bra bindning! För 1799 spänn. Inte världens lättaste direkt men det beror på att bottenplatta och den lilla bågen som bak kappan sitter på, är i stål, spännena är också i stål, det tycker jag bara är bra. Det pajar man inte i första laget, och om man skulle råka ta sönder någon av plast stripsen, (som är väl tilltagna och ser ut att palla en del, till skillnad från burtons) så bör det nog gå att få tag på ett par nya. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Alternativ till burtons custom bindning
Tillbaka
Topp