Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Alternativ till burtons custom bindning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Berry" data-source="post: 58616" data-attributes="member: 23656"><p>Oneoff säljer ju ut -03 bindingar något rabatterade nu, så kanske... de skulle ha lika mycket för custom bindingen så om LTD bindningen är bättre så är det ju bara att slå till.Var hittar man annars drake f-60 och/eller podium bindningen som det verkar som de flesta rekomenderar? (podium finns på junkyard för 2799kr med fula blå spännen) men inte f-60.</p><p>Och hur är det med bakkappan, känns som om man hört en del gnäll om att burton custom bindingen har för låg bakkappa så att man "måste" köpa skybacks... </p><p></p><p></p><p>vet inte vad som menas med "äger åre" riktigt - ordvalet är inte mitt utan det var vad killen sa när vi snackade under tiden som jag höll på och provade runt, tror att han syftade på killen som startade åre eller så... fett blir det i alla fall - även om jag nog kommer åka mest i maskbacken...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Berry, post: 58616, member: 23656"] Oneoff säljer ju ut -03 bindingar något rabatterade nu, så kanske... de skulle ha lika mycket för custom bindingen så om LTD bindningen är bättre så är det ju bara att slå till.Var hittar man annars drake f-60 och/eller podium bindningen som det verkar som de flesta rekomenderar? (podium finns på junkyard för 2799kr med fula blå spännen) men inte f-60. Och hur är det med bakkappan, känns som om man hört en del gnäll om att burton custom bindingen har för låg bakkappa så att man "måste" köpa skybacks... vet inte vad som menas med "äger åre" riktigt - ordvalet är inte mitt utan det var vad killen sa när vi snackade under tiden som jag höll på och provade runt, tror att han syftade på killen som startade åre eller så... fett blir det i alla fall - även om jag nog kommer åka mest i maskbacken... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Alternativ till burtons custom bindning
Tillbaka
Topp