Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Alternativ till Dinastar Legend 105
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="stojje" data-source="post: 1066808" data-attributes="member: 26138"><p>Lite tunga är de ju... men inte hysteriskt. Vad det låter på folk så är de stabil, pålitliga men tröga. För egen del tycker jag att de är hur kvicka som helst om man trycker till, det är betydligt med snärt i 105an än i katana/extrem projekt som jag kört tidigare, men jag har nog lite klassisk puckelteknik i benen som jag kan plocka fram när det behövs. Jag kör vidare på 105an i vinter men sneglar lite på ovanstående objekt om det eventuellt skulle bli nån nyinvestering såsmåningom</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="stojje, post: 1066808, member: 26138"] Lite tunga är de ju... men inte hysteriskt. Vad det låter på folk så är de stabil, pålitliga men tröga. För egen del tycker jag att de är hur kvicka som helst om man trycker till, det är betydligt med snärt i 105an än i katana/extrem projekt som jag kört tidigare, men jag har nog lite klassisk puckelteknik i benen som jag kan plocka fram när det behövs. Jag kör vidare på 105an i vinter men sneglar lite på ovanstående objekt om det eventuellt skulle bli nån nyinvestering såsmåningom [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Alternativ till Dinastar Legend 105
Tillbaka
Topp