Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Alternativ till DPS 99 Nina
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="chrillelille" data-source="post: 1059125" data-attributes="member: 149275"><p>Ah, tack!</p><p></p><p>Jag tror att det var mycket att det var den första hon testat i den bredden som också gav ok respons i pisten. Självklart så är DPS unika, men tänker att typ TSTw, salomon Stella eller Blizzars Sheeva/Samba skulle kunna vara något som kan vara lik i karaktären.</p><p></p><p>Nina kostar typ 8000kr, Stella kan jag hitta för typ 2500kr så därför värt att undersöka hur andra skidor liknar eller diffar. Eller typ, "gillar hon den skidan så kommer hon också säkert gilla..." (Med kanske snäppet mer pistorienterat)</p><p></p><p>Men bra input att de är ganska unika! Tack igen!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="chrillelille, post: 1059125, member: 149275"] Ah, tack! Jag tror att det var mycket att det var den första hon testat i den bredden som också gav ok respons i pisten. Självklart så är DPS unika, men tänker att typ TSTw, salomon Stella eller Blizzars Sheeva/Samba skulle kunna vara något som kan vara lik i karaktären. Nina kostar typ 8000kr, Stella kan jag hitta för typ 2500kr så därför värt att undersöka hur andra skidor liknar eller diffar. Eller typ, "gillar hon den skidan så kommer hon också säkert gilla..." (Med kanske snäppet mer pistorienterat) Men bra input att de är ganska unika! Tack igen! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Alternativ till DPS 99 Nina
Tillbaka
Topp