Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Alternativ till DPS 99 Nina
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="chrillelille" data-source="post: 1060773" data-attributes="member: 149275"><p>Hej igen</p><p></p><p>Nu tar jag upp tråden igen för att jag hittat en bra deal på en skida som jag tror kommer passa bra, efter rekommendationer från lite olika håll: K2 Remedy 102 170cm med Marker Tour F12 EPF (hittat för 4800kr inkl frakt).</p><p></p><p>Min tjej är 173cm och väger 65, Remedy görs bara i 170cm som längst. Tror ni det blir för kort? Min tjej kör ganska snabbt och älskade sina 176cm DPS Nina Hybrid, dock så skulle jag vilja att hon har en skida som hjälper henne med carvingen - och då kanske kortare är bättre? Eller tror ni 170cm räcker? Hon är inte jättestark i benen så som Heddious skriver ovan kanske hon ska ha kortare?</p><p></p><p>Det finns en 177cm Shreditor för typ samma pris. Hur tror ni hon kommer uppskatta skillnaderna? Jag är jäkligt mån om att det blir rätt så att hon tycker det är kul och kommer vilja åka så mycket som möjligt i vinter.</p><p></p><p>Ping</p><p> [USER=77701]@heddious[/USER]</p><p> [USER=84134]@charliethon[/USER] @gabstract</p><p></p><p>Tack så jättemycket!</p><p></p><p>PS. försökt få in henne här men jag måste jobba lite på hennes prylintresse</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="chrillelille, post: 1060773, member: 149275"] Hej igen Nu tar jag upp tråden igen för att jag hittat en bra deal på en skida som jag tror kommer passa bra, efter rekommendationer från lite olika håll: K2 Remedy 102 170cm med Marker Tour F12 EPF (hittat för 4800kr inkl frakt). Min tjej är 173cm och väger 65, Remedy görs bara i 170cm som längst. Tror ni det blir för kort? Min tjej kör ganska snabbt och älskade sina 176cm DPS Nina Hybrid, dock så skulle jag vilja att hon har en skida som hjälper henne med carvingen - och då kanske kortare är bättre? Eller tror ni 170cm räcker? Hon är inte jättestark i benen så som Heddious skriver ovan kanske hon ska ha kortare? Det finns en 177cm Shreditor för typ samma pris. Hur tror ni hon kommer uppskatta skillnaderna? Jag är jäkligt mån om att det blir rätt så att hon tycker det är kul och kommer vilja åka så mycket som möjligt i vinter. Ping [USER=77701]@heddious[/USER] [USER=84134]@charliethon[/USER] @gabstract Tack så jättemycket! PS. försökt få in henne här men jag måste jobba lite på hennes prylintresse [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Alternativ till DPS 99 Nina
Tillbaka
Topp