Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Alternativ till Kittelfjäll?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Trasselkalle" data-source="post: 431945" data-attributes="member: 83876"><p>Jepps, Hasse. Enda grejen med flyg är att det inte alltid går att lösa på kort varsel. Jag har ett jobb som det ibland något oväntat kan lossna tid från och då kan bil vara det enda som går att lösa. Iofs går det såklart ta bilen ned till Alperna också. När man är från Norrland är det lätt att man tänker på Alperna som väldigt långt borta...</p><p></p><p>EDIT: Förresten - all tänkbar info om billigt men bra boende (dvs dusch och WC helst...), hur lätt det är att få tag på utan mycket planering, samt om ni på rak hand vet ungefär vad liftkort kostar (jag kollar iofs det om det blir aktuellt, men som sagt - vet ni det i huvudet så ta gärna med det) är väldigt uppskattat. När man är van Kittel kostar varken liftkort eller riktigt bra boende (speciellt om man har bil och bor i Fru Karlssons stugby) , samt är alltid lätt att få tag på till sjukt låga kostnader så hoppas man såklart det finns motsvarande alternativ (även om jag har svårt att tro på riktigt lika bra pris/prestanda).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Trasselkalle, post: 431945, member: 83876"] Jepps, Hasse. Enda grejen med flyg är att det inte alltid går att lösa på kort varsel. Jag har ett jobb som det ibland något oväntat kan lossna tid från och då kan bil vara det enda som går att lösa. Iofs går det såklart ta bilen ned till Alperna också. När man är från Norrland är det lätt att man tänker på Alperna som väldigt långt borta... EDIT: Förresten - all tänkbar info om billigt men bra boende (dvs dusch och WC helst...), hur lätt det är att få tag på utan mycket planering, samt om ni på rak hand vet ungefär vad liftkort kostar (jag kollar iofs det om det blir aktuellt, men som sagt - vet ni det i huvudet så ta gärna med det) är väldigt uppskattat. När man är van Kittel kostar varken liftkort eller riktigt bra boende (speciellt om man har bil och bor i Fru Karlssons stugby) , samt är alltid lätt att få tag på till sjukt låga kostnader så hoppas man såklart det finns motsvarande alternativ (även om jag har svårt att tro på riktigt lika bra pris/prestanda). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Alternativ till Kittelfjäll?
Tillbaka
Topp