Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
En vecka, nio timmar och femtiotre minuter och några sekunder kvar :Dlarssson91 sa:bara en vecka och en dag kvar nu!!:P
klart det gör! man kan ju inte vara hur långt som helst :P jag föreslår du försöker ligga stadigt på en längd kring en sådär 171-175 :PsannaL sa:men spela roll hur lång maan är? :PXD
hahahaha :PSamme86 sa:klart det gör! man kan ju inte vara hur långt som helst :P jag föreslår du försöker ligga stadigt på en längd kring en sådär 171-175 :PsannaL sa:men spela roll hur lång maan är? :PXD
hahaha! ja det vore ju smart att göra så, dock så är ju det här inte den riktiga listan, utan den ligger på team-new-heights.com och listan är full för ett bra tag sen :Ptitti540hiahia sa:mennu har aj sagt att ja int kan ko mma ca 100ggr. dålii att ha mej kvar på listan bara för att locka kunder![]()
visst kommer vi börja lite smått på fredagen också? :D Superdupertaggad :PSamme86 sa:precis, det är ju en kö :P och så länge inte folk hoppar av kan vi inte ta in mer folk, kan bli gode trångt på hallen som det är, iaf på lördag, men sköter man det bra så blir det bra :P
gangstajesper_nystrom sa:Så sant dom du säger ungeman! :D Hoppas många chill dudes kommer på lägre, är fett pepp:D:Dmackep sa:HAHAH precis, våran dialekt är ju bara soft =)Israelsson sa:om inte roligare![]()
haha, ja vi kommer köra på bra på fredag, men jag rekomenderar dock att få sova också, lägret är ändå tre dagar och många som kommer första gången är döda efter en, OM man inte vilarAntmeister sa:visst kommer vi börja lite smått på fredagen också? :D Superdupertaggad :PSamme86 sa:precis, det är ju en kö :P och så länge inte folk hoppar av kan vi inte ta in mer folk, kan bli gode trångt på hallen som det är, iaf på lördag, men sköter man det bra så blir det bra :P
SOOOOOOFFTSamme86 sa:Tidningen kommer för att göra ettt repotage om lägret! :D
Kan svara här ocksåOhm1e sa:shuu bree''ss , När öppnar de på dagarna ? och när stänger de !?, btw, är de ok att man kmr bara över dagarna ? alltså att man inte sover där ?. Svara i gästbok tack. Gärna IDAG !.
19:00 ;D då smäller detJ-bag sa:När drar ni i gång i morrn?
Jag tar då med mig egen mat.. jag å 2 kompisar äter tsm...FALK3N sa:vad/hur kommer vi att äta?
menar du just ikväll eller under hela lägret? allt såntdär står ju på sidan. men man tar iaf med sig eget käk eller käkar ute nån gång - man står för maten självFALK3N sa:vad/hur kommer vi att äta?
Du tänker nog på Älvdalenmackep sa:jajamen ren norrländska snackar dom där =)Grovsing_Adrian sa:Är det i Älvsbyn man pratar konstigt?