Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Älvsbyn Camp v.40
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Samme86" data-source="post: 362168" data-attributes="member: 76901"><p>Det har kommit sjukt - SJUKT - mycket anmälningar senaste tiden, telefonen har gått varm på jobbet med foräldrar och folk som ringer och undrar grejor..</p><p></p><p>Jag föreslår att alla som är intresserade eller har ANMÄLT sig till lägret går in på WWW.TEAM-NEW-HEIGHTS.COM och kontrollerar så att ni står med där, OM ni inte gör det så ring eller maila min hotmail!</p><p></p><p>som petter sa, börjar få slut platser nu, så vore grymt bra om ni som tror att ni inte kan komma men ändå är anmälda kan meddela det till mig.</p><p></p><p>pezzz dudes</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Samme86, post: 362168, member: 76901"] Det har kommit sjukt - SJUKT - mycket anmälningar senaste tiden, telefonen har gått varm på jobbet med foräldrar och folk som ringer och undrar grejor.. Jag föreslår att alla som är intresserade eller har ANMÄLT sig till lägret går in på WWW.TEAM-NEW-HEIGHTS.COM och kontrollerar så att ni står med där, OM ni inte gör det så ring eller maila min hotmail! som petter sa, börjar få slut platser nu, så vore grymt bra om ni som tror att ni inte kan komma men ändå är anmälda kan meddela det till mig. pezzz dudes [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Älvsbyn Camp v.40
Tillbaka
Topp