Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Amatörer och gnällspikar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fia_Holm" data-source="post: 14611" data-attributes="member: 12574"><p>Helo!</p><p></p><p>Är enig och hålla med ..... Har precis varit nere i CHamonix i fyra dagar, jag kan väl hålla med om att det är trevligare med 1 meter puder och att pisterna suger (men det gör de alltid där) men utanför så är det skitbra! Man måste ju ta det för vad det är för tillfället och inte jämföra med bottenlöst puder! Var tacksamma att ni får vara på ett ställe där ni har tillfälle att åka .... just nu sitter jag på mitt arbete igen och jag hade ju hellre varit kvar i Alperna. Ha de och may the force b with u! Fia</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fia_Holm, post: 14611, member: 12574"] Helo! Är enig och hålla med ..... Har precis varit nere i CHamonix i fyra dagar, jag kan väl hålla med om att det är trevligare med 1 meter puder och att pisterna suger (men det gör de alltid där) men utanför så är det skitbra! Man måste ju ta det för vad det är för tillfället och inte jämföra med bottenlöst puder! Var tacksamma att ni får vara på ett ställe där ni har tillfälle att åka .... just nu sitter jag på mitt arbete igen och jag hade ju hellre varit kvar i Alperna. Ha de och may the force b with u! Fia [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Amatörer och gnällspikar
Tillbaka
Topp