Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Ambvivalent inför inköp av telemarksskida.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="The-Geb" data-source="post: 824578" data-attributes="member: 69475"><p>Min fru har precis köpt ett par Legend Eden med R8, med 85 i midjan... Hon hade ungefär samma problem som dig men valde mellan 75, eller 85. Beslutade sig efter att ha konsulterat diverse telemarksforum och Freeride för 85. Detta för att kunna köra både OP och pist hyfsat, dvs en kompromiss... Jag tyckte hon kunde gå bredare, men hon vågade inte riktigt det... Jag antar att hon förmodligen väger lite mindre än dig och därför kanske kommer att klara sig hjälpligt med 85, men jag tror att det kanske blir ett par till på reorna till våren...</p><p></p><p>Jag tycker att du skall köra på 94...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The-Geb, post: 824578, member: 69475"] Min fru har precis köpt ett par Legend Eden med R8, med 85 i midjan... Hon hade ungefär samma problem som dig men valde mellan 75, eller 85. Beslutade sig efter att ha konsulterat diverse telemarksforum och Freeride för 85. Detta för att kunna köra både OP och pist hyfsat, dvs en kompromiss... Jag tyckte hon kunde gå bredare, men hon vågade inte riktigt det... Jag antar att hon förmodligen väger lite mindre än dig och därför kanske kommer att klara sig hjälpligt med 85, men jag tror att det kanske blir ett par till på reorna till våren... Jag tycker att du skall köra på 94... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Ambvivalent inför inköp av telemarksskida.
Tillbaka
Topp