Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Ambvivalent inför inköp av telemarksskida.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pipeisland" data-source="post: 824694" data-attributes="member: 117190"><p>I mitt tycke är alla modeller du pekat ut hyffsat säkra kort men med dragning från välpreparerade pister. Mantran funkar tex. i alla väder osv...... Åkmässigt får du säkert öva lite vid skidbytet, men det hör till.</p><p></p><p>En skida som jag tyvärr inte provat och kan därför inte ge ett köpråd, men som ser ut som en rolig skida för någon med dina behov och något att utvecklas med är Black Crows Corvus 185. Det vore intressant att höra från nån som har testat den och vilket omdömme den får i lite hårdare pist. Det är inte säkert att den är det bästa valet för utveckling i svarta välpreparerade pister, utan andra alternativ är bättre.</p><p></p><p>En liten hake i resonemanget är att om du vill utvecklas i pist först och främst så tycker jag att din skidas egenskaper ska ligga åt det hållet. Därför är din första tanke med Dynastar Legend Sultan 85 säkert ingen dum ide, trots lite smalare midja än övriga startfältet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pipeisland, post: 824694, member: 117190"] I mitt tycke är alla modeller du pekat ut hyffsat säkra kort men med dragning från välpreparerade pister. Mantran funkar tex. i alla väder osv...... Åkmässigt får du säkert öva lite vid skidbytet, men det hör till. En skida som jag tyvärr inte provat och kan därför inte ge ett köpråd, men som ser ut som en rolig skida för någon med dina behov och något att utvecklas med är Black Crows Corvus 185. Det vore intressant att höra från nån som har testat den och vilket omdömme den får i lite hårdare pist. Det är inte säkert att den är det bästa valet för utveckling i svarta välpreparerade pister, utan andra alternativ är bättre. En liten hake i resonemanget är att om du vill utvecklas i pist först och främst så tycker jag att din skidas egenskaper ska ligga åt det hållet. Därför är din första tanke med Dynastar Legend Sultan 85 säkert ingen dum ide, trots lite smalare midja än övriga startfältet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Ambvivalent inför inköp av telemarksskida.
Tillbaka
Topp