Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Ambvivalent inför inköp av telemarksskida.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="The-Geb" data-source="post: 824701" data-attributes="member: 69475"><p>Om du funderar på ovanstående länkade skidor, så skulle jag definitivt gå på Solly Shogun... Det här med att Dynastar inte skulle vara svängvilliga tror jag inte du ska fästa så stor vikt vid. Har själv kört Legend 85 och de är utmärkta pistskidor, lång radie visst, men de är tillräckligt svängvilliga. Dessutom kan man tvinga alla skidor in i en kortare sväng än specad radie. Med Legend är det relativt lätt. </p><p></p><p>Tycker fortfarande att 94 mm är ett bra val...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The-Geb, post: 824701, member: 69475"] Om du funderar på ovanstående länkade skidor, så skulle jag definitivt gå på Solly Shogun... Det här med att Dynastar inte skulle vara svängvilliga tror jag inte du ska fästa så stor vikt vid. Har själv kört Legend 85 och de är utmärkta pistskidor, lång radie visst, men de är tillräckligt svängvilliga. Dessutom kan man tvinga alla skidor in i en kortare sväng än specad radie. Med Legend är det relativt lätt. Tycker fortfarande att 94 mm är ett bra val... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Ambvivalent inför inköp av telemarksskida.
Tillbaka
Topp