Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Amerikansk pryl sajt
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MarcusAvila" data-source="post: 95969" data-attributes="member: 28432"><p>Ok, om du hade tagit dig en minut att skumma igenom forumet så hade du sett att det finns minst 4-5st trådar som är aktuella och handlar om exakt samma sak. Men jag summerar det som har skrivits i dom andra. Om du har tur så slipper du tull och moms i Sverige, men det är vanligare att åka på det än att slippa! Åker du på tull och moms så blir sakerna ganska lätt dyrare än dom hade varit om du köpt dom i Sverige. Så köp från Europa istället, det är billigare på kontinenten och du slipper allt vad tull och moms heter. Ha det!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MarcusAvila, post: 95969, member: 28432"] Ok, om du hade tagit dig en minut att skumma igenom forumet så hade du sett att det finns minst 4-5st trådar som är aktuella och handlar om exakt samma sak. Men jag summerar det som har skrivits i dom andra. Om du har tur så slipper du tull och moms i Sverige, men det är vanligare att åka på det än att slippa! Åker du på tull och moms så blir sakerna ganska lätt dyrare än dom hade varit om du köpt dom i Sverige. Så köp från Europa istället, det är billigare på kontinenten och du slipper allt vad tull och moms heter. Ha det! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Amerikansk pryl sajt
Tillbaka
Topp