Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Amfetamin i Sälen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JCM" data-source="post: 13506" data-attributes="member: 14197"><p>Respect!</p><p></p><p>Och då har vi inte ens gått in på diverse flickfotbollslag som brukar dyka upp som svampar ur jorden i Blindvallen. Kan det vara som så att de skapats i bruna byn eller varför är det så tätt om dem just där? Och RRagnar, jag tror att det är här de välpolerade stövlarna dyker upp - alltså på flickfotbollslagen. De matchar latexoutfits formidabelt oxå.</p><p></p><p>Jag har fortfarande mardrömmar om den rent livsfarliga traversen (If you fall you die) bort till Couloir de Stina - för att inte tala om insteget där t o m R Olsson stod och darrade och kallade det hela för faen så sketchy! Dock inte lika sketchy som de blå 250 kronors GT som serverades av silikon-Fia på HC kvällen innan. Tacka gud för att det fanns Fernet att skölja ner med.</p><p></p><p>När det gäller Gustavshanget är ju säkraste färdmedel han som äter morötters morsas Subaru.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JCM, post: 13506, member: 14197"] Respect! Och då har vi inte ens gått in på diverse flickfotbollslag som brukar dyka upp som svampar ur jorden i Blindvallen. Kan det vara som så att de skapats i bruna byn eller varför är det så tätt om dem just där? Och RRagnar, jag tror att det är här de välpolerade stövlarna dyker upp - alltså på flickfotbollslagen. De matchar latexoutfits formidabelt oxå. Jag har fortfarande mardrömmar om den rent livsfarliga traversen (If you fall you die) bort till Couloir de Stina - för att inte tala om insteget där t o m R Olsson stod och darrade och kallade det hela för faen så sketchy! Dock inte lika sketchy som de blå 250 kronors GT som serverades av silikon-Fia på HC kvällen innan. Tacka gud för att det fanns Fernet att skölja ner med. När det gäller Gustavshanget är ju säkraste färdmedel han som äter morötters morsas Subaru. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Amfetamin i Sälen
Tillbaka
Topp