Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
analog kläder
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="crilleus" data-source="post: 80671" data-attributes="member: 38091"><p>man letar själv först på internet (iaf Jag) innan man frågar nån tex på Freeride och nu har jag letat runt på internet utan resultat så då vänder jag mig till Freeride. </p><p></p><p>ps. Har inget emot om en brädåkare kommer i ett par Peak Byxor. De funkar väl lika bra till Snowboard som skidor de är ju gjorda för samma snö, samma temp och samma miljö. Ska faan köpa ett par Analog brallor å reta brädåkarna om de nu är så känsliga.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="crilleus, post: 80671, member: 38091"] man letar själv först på internet (iaf Jag) innan man frågar nån tex på Freeride och nu har jag letat runt på internet utan resultat så då vänder jag mig till Freeride. ps. Har inget emot om en brädåkare kommer i ett par Peak Byxor. De funkar väl lika bra till Snowboard som skidor de är ju gjorda för samma snö, samma temp och samma miljö. Ska faan köpa ett par Analog brallor å reta brädåkarna om de nu är så känsliga. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
analog kläder
Tillbaka
Topp