Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Andelshus eller lägenhet var?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Iller" data-source="post: 381015" data-attributes="member: 29149"><p>Hugo 3 mån (nu) åker 6v till Andermatt i vinter så jag skulle nog inte binda upp mig i fjällen i första taget... Om man planerar i god tid så är det inte så mycket dyrare att hyra stugor i fjällen jämfört med att äga andelslgh och då har du möjlighet att åka till olika ställen och inte binda upp dig.</p><p></p><p>Riksgränsen känns som ett mycket besvärligare resmål än alperna om man bor i Gbg.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Iller, post: 381015, member: 29149"] Hugo 3 mån (nu) åker 6v till Andermatt i vinter så jag skulle nog inte binda upp mig i fjällen i första taget... Om man planerar i god tid så är det inte så mycket dyrare att hyra stugor i fjällen jämfört med att äga andelslgh och då har du möjlighet att åka till olika ställen och inte binda upp dig. Riksgränsen känns som ett mycket besvärligare resmål än alperna om man bor i Gbg. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Andelshus eller lägenhet var?
Tillbaka
Topp