Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Andelshus eller lägenhet var?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="carvingkimbo" data-source="post: 381636" data-attributes="member: 15609"><p>Kul för dig kanske. Mindre kul för Hugo 3 mån. Fan vad trött jag är på alla nyblivna föräldrar som ska släpa med sina bäbisar och småbarn överallt där de inte hör hemma. Om man inte inser att barnahavande har en begränsande inverkan på vad man är van vid de första året borde man inte skaffa barn. </p><p>För att inte tala om på lågprisflygen där man måste sitta och lyssna på barnskrik hela tiden och föräldrarna som ska ha 10x mer attention än oss barnlösa.</p><p>Tycker nog de som börjar med att ta med knoddarna till fjällen (bilresa på 5-6 h) vid 2-3 årsåldern gör rätt, vänta med alperna och flyget.</p><p>(Har inte råd m business class privat tyvärr).</p><p></p><p>/K</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="carvingkimbo, post: 381636, member: 15609"] Kul för dig kanske. Mindre kul för Hugo 3 mån. Fan vad trött jag är på alla nyblivna föräldrar som ska släpa med sina bäbisar och småbarn överallt där de inte hör hemma. Om man inte inser att barnahavande har en begränsande inverkan på vad man är van vid de första året borde man inte skaffa barn. För att inte tala om på lågprisflygen där man måste sitta och lyssna på barnskrik hela tiden och föräldrarna som ska ha 10x mer attention än oss barnlösa. Tycker nog de som börjar med att ta med knoddarna till fjällen (bilresa på 5-6 h) vid 2-3 årsåldern gör rätt, vänta med alperna och flyget. (Har inte råd m business class privat tyvärr). /K [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Andelshus eller lägenhet var?
Tillbaka
Topp