Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Andelshus eller lägenhet var?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Iller" data-source="post: 382040" data-attributes="member: 29149"><p>Lite tråkigt med pinsamma personangrepp som inte tillför något som helst till debatten utom tråkig stämning. Precis som du säger så har du ju ingen som helst egen erfarenhet, men intressant nog vågar du ändå säga emot både barnmorskor och barnläkare (och t.o.m. psykiatriker). Att barn inte hör hemma i alperna är min personliga favorit - om du tänker dig att vi har släkt och vänner där, är det mer ok att åka dit då? Tänk innan du skriver nästa gång!</p><p></p><p>Själva resan är det enda skälet som man möjligen skulle kunna ange som argument mot att resa men även där är du såklart ute och cyklar. Om man väljer en ort med kort transfer så är det nämligen möjligt att ta sig till alperna (med mycket billigt reguljärflyg för oss som planerar lite) på kortare tid än till svenska fjällen, transfer inkulderat, speciellt om man bor i Gbg! Barnskrik kan vara jobbigt men det är lika jobbigt på ett 6 timmars tåg till fjällen som 2 timmars flyg till alperna och så jäkla mycket service behöver varken barn eller vuxna på en 2-timmarsperiod.</p><p></p><p>Min huvudpoäng till trådstartaren är som jag skrev att det inte skadar barn att åka utomlands och det är inte heller svårare eller särskilt mycket dyrare. Vill du däremot till sverige så skulle jag nog ändå inte rekommendera timeshare.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Iller, post: 382040, member: 29149"] Lite tråkigt med pinsamma personangrepp som inte tillför något som helst till debatten utom tråkig stämning. Precis som du säger så har du ju ingen som helst egen erfarenhet, men intressant nog vågar du ändå säga emot både barnmorskor och barnläkare (och t.o.m. psykiatriker). Att barn inte hör hemma i alperna är min personliga favorit - om du tänker dig att vi har släkt och vänner där, är det mer ok att åka dit då? Tänk innan du skriver nästa gång! Själva resan är det enda skälet som man möjligen skulle kunna ange som argument mot att resa men även där är du såklart ute och cyklar. Om man väljer en ort med kort transfer så är det nämligen möjligt att ta sig till alperna (med mycket billigt reguljärflyg för oss som planerar lite) på kortare tid än till svenska fjällen, transfer inkulderat, speciellt om man bor i Gbg! Barnskrik kan vara jobbigt men det är lika jobbigt på ett 6 timmars tåg till fjällen som 2 timmars flyg till alperna och så jäkla mycket service behöver varken barn eller vuxna på en 2-timmarsperiod. Min huvudpoäng till trådstartaren är som jag skrev att det inte skadar barn att åka utomlands och det är inte heller svårare eller särskilt mycket dyrare. Vill du däremot till sverige så skulle jag nog ändå inte rekommendera timeshare. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Andelshus eller lägenhet var?
Tillbaka
Topp