Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Andelshus eller lägenhet var?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="carvingkimbo" data-source="post: 382448" data-attributes="member: 15609"><p>Vågar jag verkligen säga emot psykiatriker, shit?</p><p></p><p>En högst personlig reflektion baserad på några av de flygresor jag företagit de senaste åren, där det alltid skrikits bäbisskrik, thats all. Jag tror fö att bäbisar inte kan tryckutjämna så bra, varför de får ont i öronen när trycket förändras i kabinen, därför skriks det bl a.</p><p></p><p>Ni gör givetvis som ni själva vill, det är ju dagens småbarnsföräldrar bra på. </p><p></p><p>Tillbaks till ämnet så tror jag inte heller så mycket på time share.</p><p>/K</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="carvingkimbo, post: 382448, member: 15609"] Vågar jag verkligen säga emot psykiatriker, shit? En högst personlig reflektion baserad på några av de flygresor jag företagit de senaste åren, där det alltid skrikits bäbisskrik, thats all. Jag tror fö att bäbisar inte kan tryckutjämna så bra, varför de får ont i öronen när trycket förändras i kabinen, därför skriks det bl a. Ni gör givetvis som ni själva vill, det är ju dagens småbarnsföräldrar bra på. Tillbaks till ämnet så tror jag inte heller så mycket på time share. /K [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Andelshus eller lägenhet var?
Tillbaka
Topp