Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Andelshus eller lägenhet var?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Delfinen" data-source="post: 383779" data-attributes="member: 31525"><p>Tack för alla synpunkter! Eftersom det dröjer några veckor till bebisen kommer och därefter ytterligare tid tills man faktiskt kan ta med honom och henne någonstans längre så är det i praktiken inte aktuellt förrän nästa vinter. Men nu har jag input både för och emot så jag ska ta mig en funderare. Ibland känns det som man bor i fel ände av landet bara! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":-)" title="Smile :-)" data-smilie="1"data-shortname=":-)" /></p><p>Ha det gott allihop och tack än en gång.</p><p>Annika</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Delfinen, post: 383779, member: 31525"] Tack för alla synpunkter! Eftersom det dröjer några veckor till bebisen kommer och därefter ytterligare tid tills man faktiskt kan ta med honom och henne någonstans längre så är det i praktiken inte aktuellt förrän nästa vinter. Men nu har jag input både för och emot så jag ska ta mig en funderare. Ibland känns det som man bor i fel ände av landet bara! :-) Ha det gott allihop och tack än en gång. Annika [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Andelshus eller lägenhet var?
Tillbaka
Topp