Andermatt med Aktivitetsfixarna

berroz

Ny medlem
Andermatt med Aktivitetsfixarna
Funderar på att åka med Aktivitetsfixarna till Andermatt vid nyår, nån som gjort det eller har varit där runt den tiden- vad tycks???takk...
 
Andermatt med Aktivitetsfixarna
Åkte dit vid 10:e jan förrförra säsongen och då var det grymt bra. Men det var iofs väldigt dåligt med snö i alperna tidigt förra säsongen, så du kan räkna med att om det är hyffsat i med snö i alperna så är det bra i A-matt.
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp